De imagotoop

hoe ondernemingen en andere organisaties hun imago kunnen beheersen

A.G. van der Burg

€ 27,00

Vandaag voor 22.00 besteld, morgen in huis

De organisatie die een nauwkeurige analyse kan maken van zijn imagotoop en de daarin heersende imago … lees meer
De organisatie die een nauwkeurige analyse kan maken van zijn imagotoop en de daarin heersende imago sfeer, zal door toepassing van geëigende technieken zijn imago weten te beheersen en te sturen. De beheersing en sturing van het imago gebeuren in drie fasen: - De analyse van het bestaande imago, - De vaststelling van het gewenste imago - Het veranderings proces van bestaand naar gewenst imago
ISBN 9789054021780
Uitgever Kemper Conseil Publishing
Jaar 1997
Auteur A.G. van der Burg
Taal Nederlands
Uitvoering Hardback
Druk 1
Formaat (mm) 235x155x25
Gewicht (gram) 560

Bezorginformatie

Vanaf 20 euro gratis verzending binnen Nederland

Voor een volledig overzicht van portokosten, klik hier

Voeg toe aan wenslijst

Wat lezers vinden

Schrijf uw beoordeling!

De imagotoop

De imagotoop

De organisatie die een nauwkeurige analyse kan maken van zijn imagotoop en de daarin heersende imago …