Crowdfunding, de hype voorbij

haal maximale waarde uit jouw crowdfundingcampagne

Martijn Arets; Ronald Kleverlaan; Marije Lutgendorff; Koen van Vliet

€ 15,00

Vandaag voor 22.00 besteld, morgen in huis

Crowdfunding, dé alternatieve vorm van financieren, wordt gezien als de nieuwe heilige graal. Maar … lees meer
Crowdfunding, dé alternatieve vorm van financieren, wordt gezien als de nieuwe heilige graal. Maar wat is er nu écht nieuw aan deze vorm van financiering en is het wel zo waardevol als iedereen roept? Of kun je er in sommige gevallen maar beter niet aan beginnen? Hoe ziet de toekomst van crowdfunding eruit? En als je besluit te crowdfunden, hoe haal je dan maximale waarde uit de campagne? Geld is namelijk niet altijd het meest waardevolle resultaat van een campagne.


In 'Crowdfunding, de hype voorbij' zetten vier ondernemers, elk vanuit hun eigen professionele ervaring, crowdfunding (weer) met beide benen op de grond. Ze schetsen de geschiedenis en context van crowdfunding en gaan uitgebreid in op de stappen en afwegingen die belangrijk zijn om een campagne optimaal in te richten. Zo dagen ze jou uit om maximale waarde uit jouw crowdfundingcampagne te halen.

Met dit boek kun je meteen aan de slag met je crowdfundingcampagne. De praktische informatie is voorzien van kritische kanttekeningen, waardoor de schrijvers je zowel op strategisch als operationeel niveau wegwijs maken in de wereld van crowdfunding.
ISBN 9789059727588
Uitgever Eburon Business
Jaar 2014
Auteur Martijn Arets; Ronald Kleverlaan; Marije Lutgendorff; Koen van Vliet
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / softback
Druk 1
Formaat (mm) 210x140x8
Gewicht (gram) 197

Bezorginformatie

Vanaf 20 euro gratis verzending binnen Nederland

Voor een volledig overzicht van portokosten, klik hier

Voeg toe aan wenslijst

Wat lezers vinden

Schrijf uw beoordeling!

Crowdfunding, de hype voorbij

Crowdfunding, de hype voorbij

Crowdfunding, dé alternatieve vorm van financieren, wordt gezien als de nieuwe heilige graal. Maar …