Waardering

het meten en managen van de waarde van ondernemingen

T. Copeland; T. Koller; J. Murrin; McKinsey & Company

€ 115,00

Levering in ca. 5-7 werkdagen

Waardering ontstond als handboek voor consultants bij McKinsey & Company. … lees meer
Waardering ontstond als handboek voor consultants bij McKinsey & Company.
Deze oorsprong komt tot uitdrukking in de aard van het boek. Terwijl het gebruikmaakt van hoogstaand wetenschappelijk denkwerk, richt het zich op de praktische toepassing. Het wordt internationaal beschouwd als het meest vooraanstaande boek over bedrijfswaardering.
De boodschap van Waardering is eenvoudig: ondernemingen bloeien wanneer ze
reële economische waarde voor hun aandeelhouders genereren. Ondernemingen
scheppen waarde door kapitaal te investeren tegen een rendement dat hoger is dan
de kosten van het kapitaal. Dit is zowel van toepassing op gevestigde productieondernemingen als nieuwe internetbedrijven. Het is bovendien een economische halszaak: gebrek aan gerichtheid op het scheppen van waarde is een belangrijke schakel in de keten die tot economische malaise of crisis leidt.
Waardering is zowel studieboek als naslagwerk voor (toekomstige) financieel managers en analisten die geïnteresseerd zijn in: het schatten van de waarde van alternatieve concern- en bedrijfsstrategieën het beoordelen van cruciale transacties als fusies, overnames, desinvesteringen, herkapitalisaties en terugkoop van aandelen value-based management om de resultaten van bedrijfsactiviteiten te beoordelen en richting te geven het communiceren met belangrijke stakeholders, vooral aandeelhouders, over de waarde van het bedrijf
Sinds haar oprichting in 1926 adviseert McKinsey & Company wereldwijd vooraanstaande bedrijven. De auteurs van Waardering zijn huidige of voormalige partners binnen de Corporate fi nance practice van McKinsey & Company. Samen hebben zij meer dan vierhonderd bedrijven in veertig landen bijgestaan in concernstrategie, fusies en overnames en value-based management.
ISBN 9789052618609
Uitgever Academic service
Jaar 2011
Pagina's 490
Auteur T. Copeland; T. Koller; J. Murrin; McKinsey & Company
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / softback
Druk 1
Formaat (mm) 240x170x26
Gewicht (gram) 819

Bezorginformatie

Vanaf 20 euro gratis verzending binnen Nederland

Voor een volledig overzicht van portokosten, klik hier

Voeg toe aan wenslijst

Wat lezers vinden

Schrijf uw beoordeling!

Waardering

Waardering

Waardering ontstond als handboek voor consultants bij McKinsey & Company. …