UvA proefschriften - Emotional Satisfaction of Customer Contacts

Huseyin Gungor

€ 38,95

Levering in ca. 5-7 werkdagen

Met the Emotional Satisfaction of Customer Contacts (ESCC) als startpunt toont Güngör aan dat … lees meer
Met the Emotional Satisfaction of Customer Contacts (ESCC) als startpunt toont Güngör aan dat medewerkers in servicecenters cruciaal zijn om de klanttevredenheid te kunnen peilen en dat dit kan worden gebruikt om problemen met de service te verhelpen, de verkoop te stimuleren evenals de klanttevredenheid en -loyaliteit.
ISBN 9789056294663
Uitgever Amsterdam University Press
Jaar 2007
Pagina's 190
Auteur Huseyin Gungor
Taal Engels
Uitvoering Paperback / softback
Druk 1
Formaat (mm) 234x156x12
Gewicht (gram) 332

Bezorginformatie

Vanaf 20 euro gratis verzending binnen Nederland

Voor een volledig overzicht van portokosten, klik hier

Voeg toe aan wenslijst

Wat lezers vinden

Schrijf uw beoordeling!

UvA proefschriften - Emotional Satisfaction of Customer Contacts

UvA proefschriften - Emotional Satisfaction of Customer Contacts

Met the Emotional Satisfaction of Customer Contacts (ESCC) als startpunt toont Güngör aan dat …