Frontrunners

de 8 eigenschappen van marktleiders

Roland van Kralingen

€ 32,50

Vandaag voor 22.00 besteld, morgen in huis

Waarom wordt het ene bedrijf of merk wel marktleider en het andere niet? Is het geluk, toeval of het … lees meer
Waarom wordt het ene bedrijf of merk wel marktleider en het andere niet? Is het geluk, toeval of het resultaat van hard werken en briljante inzichten? Uitgebreid onderzoek van Roland van Kralingen en zes topalumni van managementschool AOG (Rijksuniversiteit Groningen) wees uit dat frontrunners een aantal bijzondere eigenschappen met elkaar gemeen hebben: 1. Bij marktleiders staat meerwaardecreatie centraal in de onderneming 2. Marktleiders creëren hun eigen marktsegment 3. Marktleiders innoveren het segment 4. Marktleiders zijn sterk verbonden met de context 5. Marktleiders hebben een sterke identiteit 6. Marktleiders bouwen een sterk merk 7. Marktleiders nemen hun verantwoordelijkheid 8. Marktleiders innoveren hun marktbewerking continu Frontrunners beschrijft deze eigenschappen aan de hand van internationale aansprekende voorbeelden en biedt een schat aan inzichten, inspiratie en praktische modellen.
ISBN 9789047007630
Uitgever Atlas Contact, Uitgeverij
Jaar 2014
Auteur Roland van Kralingen
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / softback
Druk 1
Formaat (mm) 241x172x24
Gewicht (gram) 519

Bezorginformatie

Vanaf 20 euro gratis verzending binnen Nederland

Voor een volledig overzicht van portokosten, klik hier

Voeg toe aan wenslijst

Wat lezers vinden

Schrijf uw beoordeling!

Frontrunners

Frontrunners

Waarom wordt het ene bedrijf of merk wel marktleider en het andere niet? Is het geluk, toeval of het …