De curve

geld verdienen in het digitale tijdperk

Nicholas Lovell

€ 15,00

Niet online bestelbaar

Door globalisering en internet zijn product- en prijsstrategie tegenwoordig de lastigste thema's. Er … lees meer
Door globalisering en internet zijn product- en prijsstrategie tegenwoordig de lastigste thema's. Er is altijd wel een concurrent goedkoper, beter, groter dan jij - en iedereen kan die concurrent nu vinden.
Nicholas Lovell biedt een oplossing voor dit probleem met zijn revolutionaire concept van de Curve. In plaats van je product en de prijs die je ervoor vraagt komt je relatie met verschillende soorten klanten centraal te staan. Denk bijvoorbeeld aan een muzikant die zijn album online gratis weggeeft, maar zijn geld verdient met de gelimiteerde luxe-editie voor de echte fans. Of kijk naar Skype, waar een kleine groep betalende gebruikers de gratis dienst mogelijk maakt.
Aan de hand van concrete voorbeelden en analyses van verschillende bedrijfstakken legt Lovell glashelder uit hoe zijn aanpak ook voor jouw bedrijf het verschil kan maken. Net als The Long Tail biedt De Curve een radicaal nieuw concept, dat het denken over product en prijs blijvend zal beïnvloeden.
ISBN 9789047006237
Uitgever Business Contact
Jaar 2013
Auteur Nicholas Lovell
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / softback
Druk 1
Formaat (mm) 211x135x25
Gewicht (gram) 339

Bezorginformatie

Vanaf 20 euro gratis verzending binnen Nederland

Voor een volledig overzicht van portokosten, klik hier

Voeg toe aan wenslijst

Wat lezers vinden

Schrijf uw beoordeling!

De curve

De curve

Door globalisering en internet zijn product- en prijsstrategie tegenwoordig de lastigste thema's. Er …