Business bibliotheek - Maak een fan van uw klant

een revolutie in dienstverlening

Kenneth Blanchard; Sheldon Bowles

€ 20,00

Vandaag voor 22.00 besteld, morgen in huis

'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat … lees meer
'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand anders het beter doet. Tevreden klanten hebben is niet meer genoeg tegenwoordig. Wilt u echt een bloeiend bedrijf, maak dan van uw klanten enthousiaste fans.'

Dit is in het kort het advies dat de nieuwe districtsmanager in dit boek op zijn eerste werkdag te horen krijgt. Zijn verhaal wordt in de van Ken Blanchard bekende, enerverende parabelvorm verteld.

Ken Blanchard en Sheldon Bowles geven u eenvoudige maar doeltreffende aanwijzingen hoe u een visie kunt ontwikkelen, hoe u leert wat de klant precies wil, en hoe u effectieve regels kunt instellen zodat het programma om van klanten enthousiaste fans te maken een blijvend succes wordt.
ISBN 9789047002727
Uitgever Business Contact
Jaar 2006
Pagina's 150
Auteur Kenneth Blanchard; Sheldon Bowles
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / softback
Druk 9
Formaat (mm) 200x125x15
Gewicht (gram) 193

Bezorginformatie

Vanaf 20 euro gratis verzending binnen Nederland

Voor een volledig overzicht van portokosten, klik hier

Voeg toe aan wenslijst

Wat lezers vinden

Schrijf uw beoordeling!

Business bibliotheek - Maak een fan van uw klant

Business bibliotheek - Maak een fan van uw klant

'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat …